05 Ožu

Jasno i glasno – odnosi s javnošću i partnerima

Prva radionica je održana 05.03.2014.
Druga radionica će se održati 02.04.2014.
Mjesto održavanja radionice: Ulica kralja Zvonimira 8, predavaonica 107, I. kat
Kako do nas ?

Broj polaznika: 25

Prijavite se na radionicu.

Preuzmite program radionice (pdf).

Opis radionice:

Treba li vašem projektu, inovaciji, proizvodu ili timu vidljivost, PR ili marketing? Morate li komunicirati s partnerima, industrijom i javnošću ili je dovoljno marljivo radit’ u svom laboratoriju i svi će saznati za nas? Teško, ali možete pokušati. Suvremene poslovne komunikacije očekuju od istraživača da savlada osnove odnosa s javnošću, nauči se obratiti medijima, započne komunicirati na društvenim mrežama, pronađe najefikasnije kanale prema industriji ili investitorima, pronađe vrijedne informacije, preživi u situaciji krizne komunikacije i svo to vrijeme uredno obavlja svoja istraživanja i razvoj. Ova radionica će vam pokazati neke od načina kako da to napravite i počnete razmišljati kao komunikacijski ninja.

Tko može sudjelovati?

Ciljna skupina ove radionice su svi istraživači koji žele unaprijediti svoje vještine kominikacije s potencijalnim industrijskim partnerima, medijima i javnošću.

Program:

O predavačici:

Ana Keglović Horvat je konzultantica za komunikacije i social web koja nastoji povezati poslovni i komunikacijski svijet, stare i nove medije. Ana je diplomirala na Pravnom fakultetu u Zagrebu i položila pravosudni ispit. Radila je u odvjetništvu, predavala na poslovnim školama, Tehničkom veleučilištu u Zagrebu i Sveučilištu u Zagrebu. Sve te interese iskoristila je u online svijetu: četiri godine bila je urednik hrvatskog pravnog portala Legalis, konzultant na online pravnoj bazi Infolex.hr i voditeljica IT odjela na projektu Sudačke mreže. Ponosi se pokretanjem projekta Prometno pravo 2.0 koji je nastao u suradnji sa studentima, a istakao se uporabom društvenih mreža i Interneta u visokoobrazovnoj nastavi.
Karijeru u svijetu komunikacija, PR, online marketinga i novih medija započela je 2009. Bila je community manager prvog TEDxZagreb, a od tada je posao komunikacijsko-marketinškog stratega i konzultanta radila za brojne klijente poput State Departmenta, KING ICT, Veleposlanstva SAD u Hrvatskoj, MIB Pivac, Hotel Biokovo, HRT, CESI, UNIZG, EBRD, Doniralica, ZŠEM, FSO, Medija Centar Beograd, Telenor Crna Gora, EBRD BAS BiH, Erste bank Srbija i brojne druge na više od 40 projekata.
Ana održava komunikacijske treninge i predavanja u svim zemljama regije. Konzultantica je Europske banke za obnovu i razvoj za ICT i marketing, komunikacijski je ekspert na projektima EU. Alumna je Akademije za politički razvoj, suosnivačica Hrvatske udruge web developera CROWD. Vlasnica je agencije za marketing, PR i poslovni consulting Lude ribe.
Anu možete kontaktirati na Twitteru i LinkedInu, a komentare polaznika radionica pogledati ovdje:  http://youtu.be/Ykbf4idUWnQ i http://youtu.be/WFFcEKJG298.

Radionica će biti održana u organizaciji Centra za istraživanje, razvoj i transfer tehnologije Sveučilišta u Zagrebu u sklopu europskog projekta „BISTEC – Building innovation support through efficient cooperation network“.
Radionica se održava u sklopu manifestacije Ožujak – Mjesec inovacija i istraživanja.

Broj sudionika ograničen je na 25 osoba, stoga vas molimo da se što
prije prijavite za sudjelovanje na radionici. U slučaju nemogućnosti
dolaska molimo da nas o tome obavijestite kako bi druge osobe mogle
prisustvovati radionici. Rok za prijavu je ponedjeljak, 31. ožujka 2014.
Sudjelovanje se ne naplaćuje.
Ukoliko imate dodatnih pitanja kontaktirajte nas na:
tel: (01) 4698 177
e-mail: irnovak@unizg.hr